Salgın durumu yaşadığınız yere göre değişir ben ağrıda köyde yaşıyorum ayda 2 kere anca dışarı çıkıyoruz ondada arabamızla gidip geliyoruz eskiden 9.ayda aşı yoktu kızamık vakaları artınca eklediler ben ailem İstanbul da gidicem diye yaptırdım yoksa yaptırmazdım burdaki arkadaşlarımın çoğu yaptırmadı