Uykusuz-annee Salgın olup olmadığını net şekilde nasıl biliyor ki doktorunuz? Ben de geçen kontrole gittigimizde sordum mesela doktorumuza ve “salgın var,ben 9.ay aşısının yapılmasını öneririm” dedi. O yüzden yaptırıcam mesela. Belki bizim doktorumuz yaniliyordur belki sizinki,buna emin olamayız.