Sudee00 pembeayakkabilikiz Ben direk A 101 de hazır ayıklanmış dondurulmuş pakette var onlardan alıp atıyorum fiyatıda uygun tadı da çok güzel tavsiye ederim
Asyaveannesi04 kimbumadam Bizde aynısını yapıyoruz kesinlikle hem buzluk kokmuyor hemde yıkamadan direk ayırtlayıp koyulması da bana pek doğru gelmiyor