Khgs08 ölçümü ne kadar süre sonra yapıyorsunuz? Gebelikte en doğrusu ilk lokmayı aldıktan 1 saat sonrası. Hep bu şekilde yaptırıyordu doktorlarım. Doktorlarım diyorum çünkü kadın doğum+endokrin veya dahiliye takipliydim 28. Haftadan doğuma kadar. 38+2 de sezeryan doğum yaptım. Teşhis koyulduğu an diyete başladım fakat düşme olmadı , günde 1 tanesi 3 öğün yemeklerden önce,1 tanesi sadece gece 10 da olmak üzere 2 farklı insülin kullandım. Artık doğuma yakın baya yükseliyordu (200 küsür vs görmüştüm) insülin dozlarım da yüksekti ama faydası olmuyordu artık ve normal doğuma işaret hiçbir belirtim olmadığı için doktorum sezeryan uygun gördü ve doğumum öyle oldu. Doğumdan sonra düzenli aralıklar bebeğimin de benim de şekerimiz ölçüldü sürekli. Oğlum 38+2 de 3270 gr doğdu. Çok kilolu bir bebek değildi ve doktorum bunun iyi birşey olduğunu söylerdi hep. Kilosu haftasına göre çok önde oldukça şekerden etkilenme ihtimalini düşündürürmüş. Gebeliğim doktorlarımın sıkı takibiyle(haftada 1) sorunsuz geçti. Bebeğimde de bende de şeker olayından dolayı hiçbir problem olmadı. Birkaç kez çocuk doktoruna da sordum ben (hatta endokrin de başka birşey bakılırken şeker değerlerine vs de bakıldı yakın zaman da hiçbir sorun yok oğlumda da )bebeği etkilemez anneyi etkileyen bir durum demişti. 2-3 defa baktırdım bende hiçbir sorun yok değerlerim normal. Bende ilk öğrendiğimde çok korkmuştum ama şükür hiçbir sıkıntı yaşamadık. Umarım sizde sıkıntısız bir şekilde kavuşursunuz bebeğinize. Bu süreçte doktorlarınızı dikkate alıp sadece onları dinleyin. Çünkü bana etrafımda insülin hiç iyi değil söyleyim ölürsün diyen bile oldu 😂ne alakaaayysaa 🙄ah şeker hastası oldun görüyon mu diye ah vah yapanları hiç söylemiyorum 🙄kontrol altında tutulduğu, sıkı takipler yapıldığı sürece çoğu gebe sorunsuz bir şekilde yavrusunu kucağa alıyor ☺️