Khgs08 ilk gebeliğimde çıkmıştı. Diyet uyguladım. Bir süre sizin gibi düzenli ölçtüm ve stres yaptığımı farkettim. Stres de şekeri oynatıyor. Ölçmeyi bıraktım hamur işi, ekmek,karbonhidrat ve tatlıyı kestim. İnsüline gerek kalmadı. Suyum azalmadı ve bebeğim iri bebek olmadı. Ama zaten sezaryan ile doğum yapacaktım tüp bebek olduğu için o şekilde doğum yaptım. Doğumdan sonra da düzeldi şekerim