atlas1655
Bende 1,5 ay sadece anne sütü verebildim sütüm hiç artmadı neler neler yedim hiç artma olmadı bir de emmek istemedi zorlaya zorlaya 1,5 ay anca verebildim. O 1,5 ay bile bana çok zor geldi süt sağma çok zor geliyordu bana şimdi o günleri bile hatırlayınca kötü oluyorum. Hep acıydı sanki benim için o günler kaç kere göğüslerimden kan geldi zorlama sebebiyle biraz daha süt gelir mi umudu yüzüne. Göğüs yaraları çok zorladı. Hastaneye süt yetiştiremedim bazı günler sütüm artmadığı için bir de küvezde kalmasını çok kafaya taktım sanırım ne yedimse faydasını göremedim bir gece bir anda stresten sütüm gitti en sonunda. O zamanlar sütüme laf edenler vardı şimdi de oğlum desteksiz oturamıyor diye laf ediyorlar, oğlum kronolojik 1 yaşında düzeltilmiş 10 aylık henüz desteksiz oturamıyor 5 10 dk durabiliyor devriliyor. Fizik tedavi alıyoruz ama bakalım ne zaman oturduğunu göreceğim diye düşünüyorum işte.