Merhaba,
Prematüre bebekler kolay mı kilo alıyor zor mu ? Birisi çok kolay toparlıyor diyor birisi zor kilo alıyor diyor. Bir doktor kilo alımı doğum kilosuna göre iyi diyor, bir doktor az diyor . Kafam karıştı kime neye inanacağımı şaşırdım. Benim oğlum 32 Hafta 1630 gram doğdu, kronolojik 1 yaş düzeltilmiş 10 aylık ama hala 6300 kilo. Acaba benim bebeğimde mi sorun var yoksa geneli mi zor kilo alıyor?
*Ek olarak oğlumun doğuştan bir böbreği az çalışıyor.