2018istanbul biz de sıfır olarak tuttuk ve tuvalette bir koku vardı inanılmaz hala hafif kaldı, asma tavanın içinde kuş falan mı öldü diye bile bakındım o derece. Gider kokusu da değildi ama tuvaletten yayılıyordu. Kapısını kapalı tuttum hep kullanmadık da. Şimdi yanımıza yeni bina yapıldı nasıl bir etkisi oldu bilmiyorum ama koku yok denecek kadar azaldı.