Merhaba arkadaşlar ev kiraladık sözleşme yaptık. Ev boyalıydı boyalı olduğu için çıkarken de boyatıp çıkacaksınız dendi. Ama evde bi koku vardı biz boyadan dolayı kokuyor havalandırınca geçer diye düşündük ama 3 4 gündür havalanıyor hala koku geçmemiş başına böyle bişey gelen var mı banyo, WC giderlerde falan koku yok odalar kokuyor ne olabilir daha önce başına gelen varsa yazarsa sevinirim nasıl geçecek bu koku 😒🤦♀️