Bizde 6 aylık olacağız tatile gideceğimiz zaman. Açıkçası ben bir mayo aldım ama amaç sadece fotoğraf çekmek için 😂 onun yerine bez aldım suda giyilebilen bezlerden sleepy marka onunla geçirmeyi düşünüyorum daha çok. Ayrıca şapka ve korumalı simit aldık. Ayakkabı vs almadım kullanacağımızı düşünüyorum. Bizde yaşayıp göreceğiz bakalım 🙈☺️ bunun dışında 30 faktör ve 50 faktör güneş kreminde aldık. Fakat bir çok yerde 50 faktör kullanmayın yazıyor bu yüzden büyük ihtimalle 30 faktör kullanacağım belki de hiç kullanmam 🤷♀️