atsmms biz tenteli simit aldık yürüyen gibi sandı denizde yürümeye çalışırken hoşuna gitti kollukla vs korkabilir birkaç kez evde su olmadan bindirmiştik , mayo da bi askılı bi uzun kollu şortlu mayolar var ben ikisinden de aldım ama uzun kollu olandan memnun kaldım uv olduğu için vücudu yakmıyor ve denizden çıkınca hemen kuruyor (yine de çıkar çıkmaz üstünü çıkarıp havluyla kurutuyorum biraz kuruyup öyle kuru çamaşır giydiriyorum , sebamed güneş kremi aldım girerken ve çıkarken yüzüne ayaklarına ellerine bol bol sürüyorum kolları mayodan yanmıyor zaten iyi oluyor. 1litrelik su şişesine de temiz su koyuyorum denizden çıkınca tuzlu su yakmasın diye ıslatıp öyle giydiriyorum . Çıkınca çok acıkıyor susuyor benimki çubuk kraker su mutlaka alıyorum (sizde ayına uygun atıştırmalı bir şeyler hazır bulundurun) şapka unutmayın ensesini kapatacak tarzda sanırım decatlonda vardı , havlu da bi temiz küçük el havlusu tarzında bi havlu alıyorum deniz havlusu tuzlu olunca temiz su döktüğünde onla kurulayayım diye