ahseney bebekten bebeğe değişir o bence. Benim için büyüdükçe kolay oluyor oğluma bakması çünkü ilk 5 ay kolik, reflü falan derken ne uyku uyudum ne onunla oyunlar oynayabildim hep ağlamalı ve kusmalı geçti yemek bile yiyemezdim bırakın yemek yapmayı ama şimdi 7 buçuk aylık oldu beraber oynuyoruz mamalar yapıyoruz bazen evi bile süpürüyorum düzenimi kurdum yani günlerimiz daha neşeli geçiyor oğlumla. Sadece diş çıkardı iki adet bu ara onun sıkıntısı var ama asla ilk 5 aya benzemiyor o bile.