Kızlarr işte sorum bir ek gıdaya geç o zaman görürsün emeklesin o zaman görürsün yürüsün o zaman görürsün diye diye gün yüzü ne zaman bilemez hale geldik tecrübeli anneler size sorum.Sizin en kolay dönem dediğiniz sizin için ohh şu zamanda daha rahatladım dediğiniz dönemi ne zaman bebeğinizin.Gündüz uyanıklık süresi arttığında mı 3-4 yaşları mı?Yoksa bebeklik zamanı mı?Buyrun gün odamıza 😂