yagmure17 kevserkamali bende siveno alacaktım sonra minela kuru ciltlere daha uygun ve sürümü daha kolay diye minela care aldım çok memnunum gerçekten nemlendirici etkili
D_deniz Nurburakbyk valla benim kızım da pamuk gibi kıpkırmızı olur sanırım akşam güneşinde bile babası gibi. Daha 6aylik olmadık hematoloji den tavsiye alacağım pazartesi kolunda leke var onun için gideceğiz krem de soracağım size de yazarım
Nurburakbyk D_deniz çok teşekkür sderim düşünceniz için evet benim oglumda aynı akşam güneşinde bile çıksa kıpkırmızı olur yanakları falan
nurcan1304 D_deniz merhaba ne lekesi acaba benim kızımda da varda doğuştan cildiyeye götürdüm geçer dedi ama net bir şey demedi
yeniann D_deniz Ben internetten baktım yeni doğanlardan itibaren kullanılan güneş kremleri var ben baktığımda Muslera’nınkini bulmuştum
elbay53 Nurburakbyk sebamed içeriği malesef temiz değil..temiz olmayış yönüyle sıveno dusunebılırsınız..ben bebegıme de kendımıze de mustela kullanıyorum.beyaz tenli..çok da memnunum..
gokce4701 Nurburakbyk sebamend kullanıyorum çok memnunum ben yaz kış demeden kullanıyorum güneş ışını her zaman var
Usnac4559 Nurburakbyk ben niveanın aldı 6 ay üstü bebeklerde uygun yazıyordu çok memnunun kızımda beyaz tenli