Nesrin57 sizi çok iyi anlıyorum emin olun. Bende okulda sorunlu ebeveyn gibi oldum zaten. Hem kendi isimle kıyaslıyorum hem de kizimin eski okulu ile. Gözle görülür fark ve ihmalkarlik var. Kizimin çorabına kadar herseyi etiketli iken eşyaları genellikle kaybolur. Bana söylenen ise kayıp eşya dolabına bakın, etiketsiz ise oraya konmuştur, ya da onu yapacak vaktim yok. 🙃
Gozlemleyin, bazı seyler normal olur ama bazıları abartılıdir veya yanlıştır. Sorunlu veli olmaktan çekinmeyin, size herturlu bilgi vermekle ve çocuğunuzla ilgilenmek ile mecburlar. Bizim bir pedagog beni gördüğü an kaçıyor, kayboluyor😅. Ama dediğim gibi kaka veya cis tasmaso normal eger uzun süre beklemiyorsa. Yoksa rutin bez değişimleri için saatler var, o saatlerde değişir ama eğer bez fazla doluysa veya kaka yapılmışsa anında değiştirilir normalde.
Korkular içinde yeni öğrenilen beceriler bazen çocukların geri çekilmesine veya aşırı ileri dönük ve atılgan olmasına yol açabilir. Veya korkar herhangi biseyden. Sorun bu şarkılar da korkuyor, bi nedeni var mı diye. Veya günlük rutinlerde neler yapılıyor, neye dikkat etmek gerekir gibi gibi…