Bertug_bebek Benim bebeğimin bütün değerleri iyi olmasına rağmen verdi sağlık ocağı ve sonra doktorumuza gittiğimde de sordum kendisine dişlerde çürüme ve siyahlık oluşturduğunu söylediğimde doktorumuz dişi çıkana kadar sağlık ocağının verdiğini kullan dişi çıktığında benim yazdığımı al kullan dedi devlet karşılamıyor,ben kullanıyorum ayına göre 1 damla arttırıyoruz,kusma falan da olmadı bizde henüz..