mdea Ya bu arada ben de sudokrem kullanıyorum doğduğundan beri. Ve her alt temizlemede popo arasına sürüyorum. Yanlış mı yapıyorum her seferinde sürerek. Korkuyorum pişik olur diye. 🥺Doğum yaptığım gece pişik olmuştu diye hastanede oturdum ağladım vicdan yapmıştım. O yüzden. Şimdi de her seferinde tedbiren sürüyorum. Her seferinde sürmemem mi gerek??
lacininannesi mdea benim gözlemlediğim ve kızımın pişik olması bence sürekli pişik önleyici krem sürmekti. Pişik olmasın diye bol bol sürüyorduk sonra mantar oldu. Doktorun dediğine göre sürekli nemli kalmaktan oluyormuş. Pişik kremi de sürekli nemli tutuyor bez kullandığımız için. Tavsiyem pişik oldukça sürün.
lacininannesi Dilek3736 rica ederim ne demek ben pişik zannedip bencilimi 5 gün öyle gördüm içim sızladı doktorumdan öğrendiğim bilgiyi paylaşmak faydalı olduysa ne mutlu bana ❤️
hil892_ Pişik olan bölgeyi beyaz sabunla yıkayıp kurulayınca da zamanla geçiyor tabi sabunu önce elinizde köpürtün direkt olarak cildine temas ettirmeyin ben bu şekilde yapıyorum, kızımda pişik ara ara tekrar ediyor diye pişik olsun olmasın sabunla yıkarım
Tgkaneses Dilek3736 bezlemeyin altını bırakın biraz..Bir de temiz içerikli bir pişik kremi kullanın..Islak mendil sürmeyin sadece su ile yıkayın