Merhaba, benim kızım da geçmeyen bir pişiği var zannetmiştim doktor görünce mantar olduğunu söyledi ilk bebeğim olduğu için ayırt edemedim açıkçası ayırt emesi de zor bana dermotrosyd günde 4 defa sürmüştüm 2 günde toparladı. Siz de mantar mı diye teyit edin bu krem çok iyi
1.