gamzes-26 dulcosoft ile duphalacağı neden bir Arada veriyorsunuz peki zararlı değil mi. Biz de bugün çocuk cerrahına gittik hafif çatlağı var dedi kremler yazdı bir de üç tane lavman yazdı az önce birini yaptırdık ama çocuk çok ağladı o ağladıkça ben ağladım. Kaka tutan çocuklara lavman önerilmiyor psikolojisini bozduğu için. Daha çok tutarmış. Şimdi lavman yaptırdık üstüne duphalac içirdik bakalım kendiliğinden yapacak mı. İçimiz kan ağlıyor ÜZüntüden. Nereye kdr böyle….