33 aylık 3 aydır kakasını tutuyor. Yani arada yapıyor tabi ama az az yapıyor. Kakası gelince dönüyor duruyor anne kaka kaka diyor asla yapmak istemiyor. Ama yapınca da seviniyor. Mutlu oluyor. Ama yapana kdr sanki Allah canını alıyor. Artık hepimizin psikolojisi bozuldu. Çişini söylüyor WC ye yapıyor ama kaka yüzünden bezini bırakamadık yeter ki yapsın diye bez takıyorum hala. Yani bu nereye kdr böyle sürecek ? Oyun terapisi ile çözülür mü sizce bu durum ?