9,5 aylık oğlum onunda dudak bağı var doktorumuz aldırmak için erken olduğunu 4 yaşından önce almaya gerek olmadığını söyledi. Sadece estetik ve konuşmada pelteklik olma ihtimaline karşı yapılabilir dedi. Açıkçası dert edeceği bişey olmasını istemem ilerde arkadaş ortamında filan. Zamanı geldiğinde yaptırmayı düşünüyoruz