hayatg kesilse dahi disleri ayrik kalacak. Dis doktoruna da danistim bu hususu.
Dis ayrikligi hususnda zorbalik yasama ihtimali bana dusuk gelse de, sonucta bu bir yaradilis, ve tipku burun gibi, kulak gibi ya da burcok organ gibi,
Ne yani simdi bizim estetik kaygilamiz yuzunden bebelerimize kucuk yasta estetik operasyonlari mi yaptirmaliyiz, zorbalik gormesin adi altinda🤔
Bunun yerine, kendiyle barisik, ve yaradilisi ona ozel oldugunu asilamamiz daha yapici olur.
Ve uzulmek de, hayal kirikligi da, buyume gibi normal evreler🥰
Kuzucuklarimizi tum olumsuzluklardan saklayamayiz, bunun yerine basetme yollarini sunabiliriz ancak🥰
Ay bi dudak bagindan konuyu nerelere getirdim🤣😂🤣
Bu tarz operasyonlarin da tranvaya sebep olacagini sanmiyorum.
Bana gereksiz yere aci cekmesindense, gerekli durumda, yasi ne olursa olsun operasyon gecirmesi daha uygun geliyor.