sezer2022 defnevedoruk bizde kardeşeline gönderiyoruz canım Allah kabul etsin 🥰 ama illa annemlerde görümcemde falan kesildiği etle uğraşıyoruz. Bencede kıza bahçivan olur ama bulursan penye tarzı al, kot oğlumu biraz rahatsız etti
Zhrbl12 defnevedoruk ben kendime aldım sadece. Kocamla oğluma daha bişey almadım onlarınkini de ben seçiyorum. Zaten ben kendime alınca kocam direk bizim başımız kel mi dedi 😅
defnevedoruk Zhrbl12 ay ben hepimize alıyorum, kızıma ayrı alıyorum eşime kendime, ben almasam eşime o almaz çünkü
Robinson deleted20517 sizinkiler cok güzelmiş 😍urunler gelincede fotograf atabilir misinz Bide site güvenli mi bende sıpariş vermek istiyorumda
Birdunyabircennetannesi Melike_ikra Bilmediğim bir siteden aldım inşallah salatalık çıkmaz ahahahahah Şaka bir yana kapıda ödeme var diye güvendim bakalım Baharilemodaa diye bir sayfa Ürün daha gelmedi Geldiğinde açıp bakacağım bakalım 405 TL kargoyla birlikte gömleği yok