hazall3 Azra_4444 bizim 2. Günlükken bebeğimiz doktor kontrolde anladı ve hemen orda kestiler umarım ileride bir sorun ile karşılaşmayız
Emralpakcn Berko dilinde çatallık var mı pek anlayamadım da bizim 3 aylıkken kesildi şu an 10 aylık çatallık hala tam gitmedi
Kuzeynepp Berko ben girmedm eşim girdi bi aletleri var onla kestiler dedi yanlış olmasın . Bakmaya dayanamazdm bilmiyorum maalesef