zezey19 bizimkini lazerle yaktı doktor yakmadan önce ağzına bişey sıktı uyuşturmak için ağladı yakarken de ağladı ama acıdan değil ağzı uyuşuktu çünkü her bebek ağlar öyle korkuyorlardır sonradan hafif bi kanadı 1 hafta sprey sıktık o bölgeye bişey olmadı. Kesildikten sonra hemen emzirdim de sorun olmaz dedi doktor