acemiaanne benim bebegim de 38 gunluk 37+1 de dogum yaptim 35 de kanala inmişti biraz orda bekledi biraz fa ben sancilar geldikce ikinmistim rahatliyorum diye yapmamam gerekiyomus megerse cok sivrilik olmasa da belliydi ilk zamana gore yine duzeldi zamanla kafa yapisi olusmaya devam ettigi icin duzeliyomus ama fazla yatirmak yerine tummy time falan yapilinca kafa seklinin olusmasinda yardimci oluyomus