Benim bebeğim de normal doğumla geldi ve dediğiniz gibi kafası uzundu oda ıkınıp geri gitmeden dolayı. Eşim görünce şok çünkü kafa yapısı hassas noktası ilk bebeğimizdi görünce bi şokelendi doktora falan sordu böylemi kalacak diye 😂😂😂😂😂😂😂😂 sağolsun doğum doktorum pek bi kızdı da çenesi durdu 😂😂😂 ama düzeliyor merak etmeyin bi iki güne düzelir