petitonunannesii Umarım yazarsınız 🥲 Ne durumdasınız, aradan çok zaman geçmiş
Benimkide 2.5 olacak ve dediğiniz gibi. Kelimeleri var ama fiil pek yok. Anne aç, baba gel, nene dur gibi cümle var. Düzelir mi dersiniz, terapiste ihtiyacımız olacak mı bilmiyorum