Merhaba sevgili anneler kızım 2.5 yaşında henüz anne gel anne aç anne al dışında pek bir şey söyleyemiyor. Elimden geldiğince her gün parklara götürüyorum, gezdiriyorum, konuşuyorum, yemek dışında ekran vermiyorum. Ne yapacağımı şaşırdım. Komut alma vs bir problemi yok. Benzer yollardan geçenler var mı? Çok üzgünüm yavrum kendini ifade edemiyor konuşamıyor diye… ne yapacağımı şaşırmış haldeyim