elifkovski belki biliyorsunuzdur Osman Gönülal diye bir doktor var. Ben pek çok şeyi ondan öğrendim. 9.aya kadar sadece tadım yapın diyor. Karnını ek gıda ile doyurmaya çalışmayın, yemiyorsa ısrar etmeyin bu besin reddine sebep olabilir, ama ara ara tekrar deneyin diyor. Bir günleri diğerini tutmuyor tabi bebeklerin, bi gün fikir değiştirip yiyebilir. Hiç kendinizi üzmeyin ama denemeye devam ☺️