Kızım 7 aylık. Tadım aşamasını çoktan bitirdik . Simdi değişik şeyler yapıyorum irmikli pirinç unlu meyveli mamalar muhallebiler şu instagamda gördüğünüz herseyi deniyorum kısacası. Ama asla yemiyor . Bebeğime karışımlar hiç iyi gelmiyor sanırım 2 defa yedi oda 2 kaşık anca ama o yediği günler gün boyu kustu. Bende en son çorbalar yaptım pırasa, kırmızı biber , ilimle şehriye, yayla . Simdi hep çorba yediği için de kabız oldu 3 gündür çok zorlanıyor. Bugün en son kaşık mama aldık onu deniyim dedim içine güzel güzel bebe bisküvisi ve armutla tatlandirdim ama yok arkadaş açmıyor asla ağzını. E sürekli çorba da yediremem ki ben buna . Meyve sevmiyor ya çok ilginç değil mi ? Koca adam gibi sadece çorba seviyor . Eline veriyorum mesela havuç Salatalık falan blw yapiyim diyorum asla kemirmiyor ağzına götürmüyor. Ne yapsam ne yedirsem az akıl verin tecrübeli anneler uzun ucunda yazdım kusura bakmayın 😐