Baharr_06 okurken tüylerim ürperdi 🥹üst dikişler alınıp açık şekilde 10 gün mü beklediniz? Normal-sezeryan diye doğum yarıştırıp sezeryanı kolay bulan taraf utanır mı bilmem. Sezeryan deyip geçmemek gerekiyor , doğumun iki türlüsü de çok başka ve zor.. Neyse ki geçmişte kalmış o günler sağlığınıza kavuşmanıza sevindim ☺️