Sezeryan dan sonra yaram 19 gün sonra enfeksiyon kaptı doktora gıttım içindeki iltihabı sıktı şimdi hergün iltihap akıyor dizisinde açılmış gibi basına gelen varmı bu arada temızlıgıme ve dikisin kuru kalmasıns ozellıkle dıkkat edıyordum sadece bebegım uyuduğunda ev işlerine eskısı gıbı yuklenıyordım