Korkmayın ama içimiz rahatlaması için de bir doktora görünmekte fayda var ateşler genelde tehlikeli oluyor. Bende giderken herkes birşey olmaz normaldir Felan dediler ama ben çocuğumu tanıyorum çok normal dışı demiştim birde dış olsa huysuzda olacak ama benimki sadece kafasını omzumuza koyup inliyor gibiydi gözlemleyin bakalım doktorada anlatırsınız