zeyzerenzey Merhabalar, hassasiyetiniz ince düşünceniz çok kıymetli fakat, 9 aylık bebeğime doğduğundan beri Sma kullanıyorum, bu öyle bir anda kesilecek değiştirilecek bir ürün değil, deterjan değil, içecek değil, veya diğer vazgeçebileceğimiz bizim insiyatifimizde olan bir ürün değil, bu ürün gümrükten geçmişse, ülkemize girmişse biz bu ürüne basit şekilde ulaşabiliyorsak burada boykotu yapabilecek mecraların daha yukarıdaki insanlar olduğunu düşünüyorum.Hepimiz vicdan sahibiyiz, görüntüleri izleyince kanımız donuyor insanlığımızdan utanıyoruz mecburiyet sebebiyle kullanıyoruz çünkü o şekilde başladık ve öyle devam ediyor etmek zorunda, diğer ürünlerde hassasiyete tam destek ancak mama konusunda ayrılıyorum fikrinizden.🌸