zeyzerenzey
Anneler bebeklerimizin karnını diğer bebeklerin kanıyla doyurmayalım🙏
Pek çok mama denemiş ve sadece aptamil’i kabul etmiş onu içirmiş bir anne olarak şu cümle ne kadar yanlış, şu anda mama vermiyorum belki ama 1 yıl önceye kadar ben de mama veriyordum. Boykot gene yapın yapmayın demiyoruz ama bu şekilde insanları karalamayın bile bile kimse bebeğine boykot ürünü vermez. Çok şey yazmak istiyorum lakin zor tutuyorum kendimi acı hepimizin acısı maalesef bir vahşet var ortada ama kusura bakmayın da yani gelip de burada bebeklerin karnını diğer bebeklerin kanıyla doyurmayalim cümlesi okuduğuma pişman ettirdi bütün yazıyı verdiğiniz fikir çok güzel ama benim gibi mecbur kalmış anneler için çok yanlış bir kelime olmuş