Zkyasf Aksamlari uykuya gecis cok zorluyor gunduz sorun yok ama gece uykusuna gecmeye direniyor boyle olaniniz var mi neler yapiyosunuz uyumasi icin agliyor uyumak istemiyor
tubizeyn Zkyasf bizimde öyle 2 gecedir fenaa ağlamalar inlemeler verdi calpol verdim 2dir öyle uyudu. Süreklide verilmez heralde napcam bilmiyorum
asaletsoydangelir Zkyasf uyumuyorsa zorlama birak istediği saatte uyusun zorlarsan daha çok huzursuz olur kac gibi uyuyor peki
asaletsoydangelir tubizeyn ay onların gülüşleri dünyaya bedel, nasıl bağırıyor konuşuyor felaket şekilde 🤣 eşim bile birdiniz iki oldunuz dedi 🤣
tubizeyn asaletsoydangelir bende bu akşam huysuz huysuz duruyordu şarkı söyledim bi sürü nasıl eğlendiii sanki anlıyor ne dediğimi ağlrken gülmeye baslıyo 😀😀
asaletsoydangelir tubizeyn vermeyin gerçekten bunyeleri alisirsa iyi olmaz birak elbette uyucaklar tabi ama calpol vermeyin
Zkyasf tubizeyn aynen calpol verince uyuyor ama hergnde olmaz acaba dis agrisimi basladi onu mu dindirmek lazm anlamadm ki ama ayaklarni cirpiyor surekli
Zkyasf asaletsoydangelir ya bu 4 aya girmeden hergun 8 en gec 9 gibi uykuya geciyodu en az 6 7 saat uyanmadan bu son 1 haftadir aksam 8 de basliyo mizildanmaya uykusu var belli ama yok bu saate kadar ugrasiyoruz esimle agliyor duruyor ayaklarini cirpiyor surekli en son yorulup uyuyor
tgcbr tubizeyn bizde öyle sürekli başını ayaklarını kaldırıyor oturmaya çalışıyor bende istediği sürece kucağımda oturtuyorum. Gece uykusuna kaçta geçiyor peki
asaletsoydangelir tubizeyn iyi aslında uyku saati bnde yeni uyutum ama sabah ta erken kalkıyor resmen ezan sesi ile kalkıyor 🥰
tubizeyn asaletsoydangelir hemsire arkadasım var calpol ver dedi bişi olmaz dedi onun gazına geldim ama benmde içime sinmiyor pişman oldum
iremdemirr18 @tubizeyn benim kıza bi gün bende mama vermeyi denedim de onu yemiyor🤷🏼♀️ Bana 5.5 aydan sonra başlayabilirsin tadımlara dedi
tubizeyn iremdemirr18 bizimki anne sütü pek alamadı ondan erken baslatmayı düşünüyor sanırım detaylı bişi de sorulmuyo doktorlar hastayı hemen paketleyip yollama peşinde
asaletsoydangelir tubizeyn hep ayni gitmezki gaz, diş sancıları bir sürü neden olabilir bizdede bazen oluyor oyalıyorum biraz eğleniyoruz vs tekrar uyutuyorm
asaletsoydangelir Zkyasf hem atak hemde dişlerin verdiği zorluklar bizde öyleydik şükür şu aralar sakinleşti gece bile çığlık çığlığa bağırıyordu
tubizeyn Zkyasf diş kayıcıyı ağzına götürmüyo bişileri soğutup eline veremem ağzına karanfil falan süremem daha cok küçük napcağımı bilemedim tetagil aldık bi kere de onu döktüm ağzına ama işe yaradımı anlayamadım