Elfbkrcer canım yazın o sorunu yaşadım çektırdım 4 ay sonra tekrar tırnağım battı baş parmak neler cektım dokunamıyordum bıle sonra soğanı 4’e boldum kaynattım soğumasınu bekledım kabuğunu ayağıma sardım sabaha kadar beklettım sabah açtımda ıntıhabı sökmustu sonra kenarı yumuşamış tırnak makasının arkasıyla kaldırdım pamuk ittim dibine kadar şuan hala pamuk var onu cıkardığım zaman tekrar aynı ağrılar acılar başlıyor şuanlık rahatım maf ettmıstı benı denemenı tavsıe ederım mutlaka sonuc alacaksın 👍