Arkadaşlar aynı durumları bende yaşadım, doğumdan sonra, epey geçmedi pamuklar mı koymadım ayagıma vazelin sürüp poşetler mi sarmadım öyle yattım bi de 😲 rahatlatıyodu ve hep evde idim ayakkabı vs çok giymedim geçen kış idi evde idim zaten ev hanımıyım, tırnağıma baka baka her gün gına gelmişti dikkat edin, uzun süre kesmeyin tırnağınızı dipten hiç kesmeyin hatta, dr a gittim tabi, ana sağlığa gttim, balaban diye bi krem vermişti bir de dediğim gibi uzun süre tırnağımı kesmedim rahatladım ve bi süre böyle kesmedim düzeldi krem de sürdüm sürekli bol bol nemlendirmek iyi geliyo sanırsam . Uzun bi süre alıyo bu durum, geçmiş olsun herkese, çok ağrısı oluyordu sizi çok iyi anlıyorum 😐