yigitinannesi1903 anneCANan anneCANan kabız yaptığı içim kullanmadım 9 aylıkken kan testi yaptırdık demiri çok düşük çıktı ferrum haussman şurup kullanıyoruz 1 aydır 2 ay sonra tekrar değerlere bakılacak
yamac0608 anneCANan sağlık ocağı verdiğinden beri kullanıyor hiç bir sıkıntı yaşamadım zaten 4. Ayda kan değerleri düşük olmuyor vücudunda olanı tüketmeye başladığı için önden takviye başlatıyor sağlık bakanlığı kuzenim kullanmadı hiç bişey bebeği 10 aylık kansızlık çıktı sen bilirsin gene de.
anneCANan Zaman ayırıp cevap veren herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum ben cevabımı aldım galiba pişman olmamak için test yaptırmak şart sonuca göre de (vegaferon dışında) Bi ilaçla devam ederim 🤗