anneCANan kullanmamız için ferromixin tavsiye etmişti doktorumuz, toz olduğu için oğlumun yemeğine katıp vermem gerekiyordu ama ilacın tadından dolayı yemeği de yemiyordu, bende bu yüzden her zaman veremiyordum, onun yerine pekmez yedirdim, yemeklerinde et ya da et suyu kullandım ve çok şükür kansızlık ya da herhangi bir sıkıntımız yok, doktorumuza da söyledim ilacı veremiyorum, damla şeklinde tavsiye edeceğiniz var mı diye, değerlerine bakıp gerek yok dedi, o yüzden kullanmıyoruz ama siz yine de doktorunuza danışın bu konuda derim