nurcan355 eren_fatma son ana kadar normal dogum bekleyip bebegim yan donunce direk kontrole gittigimin ertesi gunu sezeryana cagirildim sezeryan dogurdum ve cok rahatti hic agri felan da hissetmedim bebekler gibi de ilgilendiler devlet hastanesi olmasina ragmen
nrsna2024 Normal doğum istedim sancılarımi çektim 8 cm açıklıkla sezaryana alındım Bebeğim kanalda bir türlü ilerlemedi doktor beklesekte gelmiycek sadece acı çekersin dedi..sezaryan çok kolay oldu hemen ayağa kalkıp iyileştim
Deletedmom_112 eren_fatma ilk doğumum normal sancı+suni sancı+ sezaryen şeklindeydi, İkinci doğumum sezaryen.
cesg zgnat ikisi de aynı şey aslında. Vajinal doğum normalse sezaryen anormal miş gibi oluyor ama sezaryen de normal bi doğum . En başından normal doğum değil vajinal doğum denmesi lazım