eren_fatma normal dogum bekli7ordum ilk kızımda normal dogum olmuştu hersey normal görünüyordu sancilarimida çektim acilmam da gayet iyiydi ancak doktor hatası ile sezeryen oldum.ultrasonda bebeğiniz büyük görünüyor normal olmaz dedi 4 kilo ustu dedi benim bebegime bebisim doğdu 3 kilo