elizirem24 benim bebeğimde 3 ay 9 günlük ama kansızlığı çok. Bu yüzden hala uzun kollu pijama takımları giydiriyorum. Üstüne de ince penye battaniye örtüyorum ama göbek bacak kısımlarını örtüyorum. Çorap da giydiriyorum evdeyken. Çorabı çıkardığım gibi ayakları buz gibi oluyor. Ama dışarı çıkınca güneşli havalarda çorabını çıkarıyorum