bebegim_ yasemincanakci evet kaynanamdan dolayı baya stres geçirdim 1 aydan fazladır var bende inşallah geçer
Mavi10 bal203 merhaba benim de bebeğim de çıktı okuyunca iyi geliyor mu siz dışında başkalarına da iyi geldi mi bizimki fe 3 aydır devam ediyor test falan yaptık bişey çıkmadı
bal203 Mavi10 afyonda cok bilindik bi teyzeymis senelerdir okurmus numarasiniznburdan size de atayim ozelden bakarsnz
Sedas00 Nişastalı su iyi geliyo benim kızımda vardı çok yoğun kaynatıyordu artık hergün nişastalı suyla duş aldırıyodm öyle rahatladı
Seyda1453 bebegim_ gecmis olsun bende konyadayim. Bi arkadaism da olmustu konyada doktor Alparslan kahveci var özel muayenehanesi var. Ücretleri biraz fazlaymis ama tamamen bitkisel ve kendi ürettiği moleküllerle tedavi ediyormus. Arkadasim iki defa molekulden icip tamamen kurtuldugunu soyledi. İsterseniz bi gidin
Mavi10 Seyda1453 benim bebeğim de oluyor acaba o kullandığı ilaçlar bebeklere olur mu yani sonuç alır mıyız bende gitmek istiyorum hastane adı ne canım
BebitomveAnnesi Aynı durum ben de var, Fakülte Hastanesi cildiye bölümüne gidin kullandığınız ilaçlarla birlikte, durumunuzu anlatın bu ilaçları kullandığınızı fayda etmediğini söyleyin, iğne yazıyorlar, her ay kan verip doktor iğnenizi yazıp vurduruyorsunuz.
bebegim_ BebitomveAnnesi meram tıpa alerji hastalıklarına özel muayene gittim 1 hafta olcak ilaca başlayalı ama bana mısın demedi en son acile gittim ama alerji hastalıkları kan felan istemedi benden sadece alerji testi istedi benden
Seyda1453 Mavi10 doktor hem bebeklere hem yetiskinlere bakiyor. Hastanede degil özel muayenehanesi var Alparslan kahveci diye aratirsaniz cikar
papatyadido 33 aylik kizimda yasiyoruz ilk kez nisan ayinda yasadik 10 gun sürdü gecmisti smdi haziranda yasadik bir hafya surdu alerji doktoruna gitttik kortizon igne alerji şurup boyle geriledi . Ama yine atak olcak die korkuom ne tetikliyor cozemedik ne lanet bisey bu stresmi besin alerjismi krese de gidiyor kiziim