kızlar ürtiker oldum 1 ayı geçti cildiye ye gittim verdiği ilaç dahada beter etti.Alerji ve immünoloji doktoruna gittim ilaç verdi şuan onu kullanıyorum birde Saraçoğlunun ürtiker kürü var onu aldım onu kullanıyorum heryerime attı daha önce geçiren varmı konyadayım şuan tekke dediler oraya da gittim ama yok geçmiyor varmı bildiğiniz bişey çaresiz kaldım kaşıntıdan bebeğime bile bakamıyorum.