Nihal00 1PrensAnnesi tabi doktorlar daha iyi bilir ben henüz dokturumla konuşmadım ondan önce yaptıran annelere sormak istedim ☺️
Nihal00 [bilinmeyen] 2. Ay beşli karma aşı içinde var bu aşı ama yeterli gelmediği için geliştirilmiş şekli ile yapılıyor tekrar diye okudum nette bi doktorun makalesinde 🙏
Nihal00 [bilinmeyen] çoğu şey para tuzağı gibi maalesef katılıyorum siZe 😩 ancak çocuklarımız işin içine girince hepimiz yaptıralım da içimİzde kalmasın diye düşünüyoruz 🙏 ah biz anneler ❤️
Nihal00 [bilinmeyen] yaptıran kadar yaptırmayanlarda çok maalesef.. bebeklerimize yaptırsak da çoğu zaman yinede tam bağışıklık kazanamıyorlar keşke herkes tüm aşıları yaptırsa yaptırabilse 🙏
Nihal00 Thesra hmm 10. Ayda ilk defa duydum 🙈 genelde 9.ayda başlıyor diye okudum birkaç makalede tabi doktorunuz doğrusunu bizden iyi bilir 🙏