Nihal00 Merhaba anneler ☺️ Bu aşıyı yaptırdınız mı ya da yaptırmayı düşünüyormusunuz ? Doktorlarınız hangi markayı öneriyor
1PrensAnnesi Nihal00 yaptıracağım doktorumuz 13 aylıkken tek doz yeterli dedi şubat ayında yaptıracağız 😍
ElifAlya Nihal00 bende yaptirmayi dusunuyorum. 9 ve 12.ayda dedi doktor. Suan 3 aylik bebisim. Henuz arastirmaya baslamadim markalari.
Nihal00 Feri evet öZel bi aşı canım 9.ayda yapılıyormuş genelde 3 ay ara ile 2 doz şeklinde bende şimdiden araştırmak istedim önemli bi aşı olduğunu söylüyorlar
Nihal00 1PrensAnnesi bende yaptırmayı düşünüyorum oğlum henüz 6 aylık ama şimdiden araştırayım dedim. Genelde Menactra markasını öneriyorlar 9-12 ay da iki doz olan ama iyice araştırmak lazım
1PrensAnnesi Nihal00 bende öyle biliyordum ama doktoru 13 ay tek doz yeterli diyince öyle yapmaya karar verdik
Nihal00 [bilinmeyen] bende yaptırılması önemli diye biliyorum benimde oğlum henüz 6 aylık şimdiden araştırmaya başladım.
Nihal00 [bilinmeyen] bende sağlık ocağındaki doktor ile konuştum önemli bi aşı dedi daha önceki aşıların içinde de yapılmış evet ama bu farklı bi türü için geliştirilmiş olan aşıymış ☺️
Nereidd Özellikle de mültecilerin ülkemize gelişiyle önem kazanmış olan aşı yaptırmak lazım diyor doktorumuz
Nihal00 1PrensAnnesi tabi doktorlar daha iyi bilir ben henüz dokturumla konuşmadım ondan önce yaptıran annelere sormak istedim ☺️
Thesra Nihal00 Bizede hemşiremiz 10 ve 12 de yapalım dedi öyle yapıcaz marka söylemedi reçete edicez doktora sonra eczaneden alıp gelip ben yapıcam dedi🤔
Nihal00 Thesra hmm 10. Ayda ilk defa duydum 🙈 genelde 9.ayda başlıyor diye okudum birkaç makalede tabi doktorunuz doğrusunu bizden iyi bilir 🙏
Nihal00 [bilinmeyen] kesinlikle madem önemli aşı takvimine almalı sağlık bakanlığı herkes yaptırabilsin
Nihal00 [bilinmeyen] evet bu marka da var. Henüz markaya karar vermedim onu da bi araştırcam bakalım 😊
Nihal00 [bilinmeyen] ücretli aşıların hepsi pahalı genelde ama bebeklerimiz herşeyden önemli bence de kesinlikle yaptırılmalı 🙏