Selenay Cinarinmelek_annesi07 aynısının kırmızısı var bende sadece ptp koltuğuna sığmakta güçlük çekiyoruz 🤣onun dışında sıcacık tuttuğuna eminim 👍bayagı kalın
tgbmhr Selenay bilginiz var mı bilemiyorum ama oto koltuğunda güvenlik için astronot tulumla oturtulması önerilmiyor
Selenay tgbmhr bilgim tok ama güvenlik açıaından ne gibi bi sıkıntı olduğunu anlamadım kemerleri gevşetip kollarından geçiriyorum emniyet kilitleniyor yani nasıl bi sorun oluşabilir?
Gonul_celen Cinarinmelek_annesi07 4 aylık için olabilir bizim ki 14 aylık ama ben geçen sene kullanmıştım ama dışı bu şekilde hışırtılı olan değilde peluş gibi olandan kullandık daha rahat etti içi de penyeydi hiç terletmedi hem sıcacıktı hem terlemedi cubku terlemesi üşümesinden daha büyük bir sorun
tgbmhr Selenay astronot tulumların dışı kaygan olduğu için ani bir hızla olan kazada korunaklığı devredışı kalıyor doktorun oaylaşımı vardı bu konuda aradım bulamadım link paylasacsktm ama yazısı tsm olarak bu sekildeydi