sariyapincak kubra2608 en güzel vakit sabah işte o zamanda evde olursunuz😀 bende o yüzden o saati tercih ettim
kubra2608 sariyapincak sabah 10 da kahvaltı yapıyoruz biz 12 de yaptım testi ben bugün umarım her gün aynı saatte yapabilirim 😃